KOMPILASI CERPEN PELANGI 14 Warriors

ISBN:

Published: February 2015

Paperback


Description

KOMPILASI CERPEN PELANGI  by  14 Warriors

KOMPILASI CERPEN PELANGI by 14 Warriors
February 2015 | Paperback | PDF, EPUB, FB2, DjVu, talking book, mp3, RTF | | ISBN: | 8.50 Mb

BILA HATI MATI“Aku rasa bersalah sebab hampir buat kau menangis. Lepas tu aku buat keputusan ikut ke mana kau pergi. Sebab aku yakin, kau belum tersasar jauh. Masih boleh diubati.”CUMA DIA, MR. DIMPLE“Salah ke? Aku cuma tolong macam-macam tu aje.MoreBILA HATI MATI“Aku rasa bersalah sebab hampir buat kau menangis. Lepas tu aku buat keputusan ikut ke mana kau pergi.

Sebab aku yakin, kau belum tersasar jauh. Masih boleh diubati.”CUMA DIA, MR. DIMPLE“Salah ke? Aku cuma tolong macam-macam tu aje. Bukannya aku buat keputusan minta cerai daripada Umar lepas tu pergi kahwin dengan anak dia.”DI SEBALIK SENYUM ITU“Aku dah sedar yang aku tak seorang diri. I’m not alone.

Sebab aku ada kau.”JATUH“Boleh tak saya nak jadi suami awak yang akan sambut awak kalau awak jatuh?”KASANOVA TERCINTA“Saya sepatutnya nikah malam ni. Awak jadi pengganti Eddy, boleh?”LAKSANA BULAN“Anakanda mohon ampun ayahanda. Sesungguhnya, anakanda tiada tahu bahawa kamar itu kamar larangan.”MISI BANTUAN HATI“Auni tahu kan apa hukumnya melamar tunangan orang?

Andainya tidak tertulis jodoh buat kita berdua, abang harap Auni reda dengan ketentuan-Nya.”MY SWEET ABANG DRIVER“Minah kata Minah sayangkan Mat.”“Sayang, tapi Minah bukan perampas. Dia dah ada yang punya.”NAK SAYANG AWAK!“Ke... Kenapa tiba-tiba suruh aunty long masuk meminang Min?”“Kenapa baru sekarang nak tanya? Kenapa selepas sebulan jadi tunang abang baru berani ajukan soalan?”PABILA SANG PELANGI MENGHILANG“Abang nak putuskan pertunangan kita.

Abang tak bersedia.”“Dua tahun kita bertunang, dan ini abang punya keputusan, abang tak bersedia?”SAAT TUHAN MENYAPA KASIH“Lepas apa yang jadi, saya cuba mencari diri saya yang pernah hilang. Sekarang saya dapat rasai ketenangan tu.”SECEBIS RASA CINTA“Maafkan Nai, abang...

Nai terpaksa sembunyikan anak kita demi keselamatan abang. Nai cintakan abang sepenuh hati Nai…”SUAMI SECONDHAND“Kau tak nak bagi tahu Nur perkara sebenar ke? Tak baik mulakan satu hubungan dengan pembohongan, Jay. Perempuan ni dia tak fikir ringkas macam lelaki. Kalau suatu hari nanti dia tahu, aku takut Nur tak boleh terima.”TAK SEPERTI DULU“Abang tak faham kenapa sayang nak minta cerai.”“Bertaubatlah, abang. Kalau bukan Siha yang nampak, Allah nampak apa yang abang buat.”



Enter the sum





Related Archive Books



Related Books


Comments

Comments for "KOMPILASI CERPEN PELANGI":


allnitegraphics.com

©2008-2015 | DMCA | Contact us